wiiie :D

Jag har varit hemma hos Karinzky idag. Övade lite glosor, diskuterade lite gymnasium och sen blev det lite tvtittande. Efter middagen (för ja, jag åt hos henne^^) så spelade vi Wii. Ärligt, jag tycker att det är skitkul! Jag är typ bäst på tennis och jag fick fyra strikear på rad när vi spelade bowling! Dessutom var det kul med baseball med, maha :) Golf var jag riktigt dålig på. Menmen.
Imorron ska jag kanske med henne och köpa Singstar till PS2. Det är så kul, ju :D Jag kommer bo hos henne, hahaha. Och jag gillar egentligen inte tv-spel, jag är för dålig, med dessa är lite annorlunda :) Dessutom skulle hennes brorsa kanske köpa Guitar Hero 3. Jag har aldrig spelat det, men kul verkar det vara :)
*packa väskor och förbereda mig inför flytt* Eller kanske inte... ^^

Har ni spelat Wii? ;)

Imorgon är sista fredagen som jag slutar typ 13.20. Från och med nästa vecka blir det bildlektioner på fredagseftermiddagar. Dessutom blir det också syslöjd istället för hemkunskap.

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: En liten Carro

jag hänger med!
singstar in my heart menar jag är SÄMST på att ssjunga och får sämst på alal ton grejer. men det är så jävla kul att försöka haaha :D::D

2008-01-17 @ 22:00:49
Jag går under namnet: En liten Carro

och jo jag har spelat Wii fast och Caroline på deras mega tv ahaha skit najs :D

2008-01-17 @ 22:01:38
Jag går under namnet: Camaé

haha, nästa vecka är det du och jag som regerar i syslöjdsalen xD

Jag går under namnet: Céline

Åhh fan va avensjuk man blir! jag måste lägga ut pengar på först ett ps2 sen singstar, måste vänta tills den 22 jan, de kommer bli dyrt men fan va kul ^^

2008-01-19 @ 01:00:51
Bloggen: http://www.CelineCapitelli.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

Carro: haha, det är bäst, men jag tycker nästan att Wii är kuligare än Singstar nu xD

Camaé: yesbox, vi regerar ;D

Céline: haha, jo det förstås :) jag tror att det är roligare om man har många olika skivor, man tröttnar på alla låtar efter ett tag :)

2008-01-19 @ 11:49:05
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback