well

Vi hade vikarie på franskan idag. Så Amanda och Carla satte sig vid mitt bord, då jag var ensam. Har nog inte skrattat så mycket på länge, faktiskt.
Amanda sa att man inte ska peta sig i ansiktet med fingrarna, för då får man finnar. Sen gick hon fram till Elias och petade honom i pannan. Länge. Jag coh Carla dog. Och ingen annan fattade ett skit. Typ.
Kul var det. Men jag fick inte så mycket gjort ^^

Jag är trött. Men jag måste plugga. Franskaglosorna kan jag typ. Sen tar det stopp. Kan ingenting av svenskan (har iofs inte ens kollat på den...) och engelskan har jag bara läst en gång. Jag hoppas att man inte behöver kunna det utantill. Menmen. Nu blir det plugg.

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback