turn the rich into wine

Värsta huvudvärken på länge, den hade jag igår. Från efter lunchen (ungefär 12) till jag gick och la mig (ungefär 23) dunkade mitt huvud. Riktigt äckligt. När jag kom hem drack jag typ tre stora gas vatten, samtidigt som jag tittade på Heroes med Karin. Sen gick jag också på toa trettiofem gånger. Hahaha! Men nu har huvudet återgått till det normala igen, och jag ska gå om ungefär en halvtimme. Måste klä på mig, då jag sitter här i pyjamasen, haha ^^

Lalala, fick veta av Lina igår på SOn att Kaisers släpper skiva i sommar :DDDD (= glad) Yeeeees! :D Så släpper ju Ferdinand också nytt. Glaaad.
Jag kom på mitt nyårslöfte när jag åt frukost idag. Jag brukar inte ha några, för jag är dålig på att hålla dem, men nu så. Jag ska inte ladda ner så mycket skivor och så, jag ska köpa dem istället. Någon låt och sådär får funka, men inte hela album och så. Det gäller endast skivor, än så länge, jag vet inte om jag kan vänta till i höst med att se resten av Heroes. Svårare blir det också när jag redan har de två första avsnitten på andra säsongen... Och det är jättebra :D

Menmen, gomorron på er allihopa ;)

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback