[punkt-punkt-punkt]

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag vet inte. Den här bloggen börjar bli tråkig. Bara massa babbel. Dagarna sm går med skolan. Skolan, musik, kompisar. Och liknande.
Tråkigt.
Jag ska byta blogg. Jag är nästan säker på det. Den ska inte vara lika öppen. Den ska vara... jag vet inte - roligare? Roligare att skriva, iallafall.
Fan, jag måste skaffa mig ett liv.

Nu är bara problemet att jag inte vet vad jag ska ha för bloggnamn.
Förslag?

Nu ska jag titta på
fiveawesomeguys på YouTube. Det är Alex idag (Mr. Wednesday), och han jag tycker att han är söt. Lina tycker att Charlie (Mr. Tuesday) är sötare. Det bästa är att båda är britter ;)

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

ska du ha blogg eller webblogg? cheifette, baraliteego, typisktfia, myskoxe, haha ja som du märker suger jag på detta :P

Jag går under namnet: Carro

fan va jobbigt men ta webblogg då, liksom det är teh same shit. dom brukar aldrig bli upplåsta på blogg.se har jag märkt =/ sen om du trivs med det namnet kan du bara byta till en egen domän sen =)

2008-01-30 @ 21:52:59
Bloggen: http://Miney.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback