plus

Till skillnad från mitt förra inlägg, då jag bara klagade, så är det här ett ganska kul inlägg. Inte kul som i "roligt", utan mer kul som i... YES!

Jag har nämligen håltimmar. Lägg märke till att jag skrev det i plural. Vi har nämligen, inte en, inte två, utan hela tre håltimmar imorron. På rad. På morgonen. YES! Hela förmiddagen försvinner. Jag börjar kvart i ett. Wiho!
Ingen fördjupning, eftersom att de ska göra nya grupper. Ingen gympa, då det är innebandy-DM i våran sporthall och ingen matte, för att Malin är hemma och vabbar. Har i och för sig lite metteläxa och lite gympaläxa, men det ordnar sig. Om inte annat kan jag gå hem till brodern och gosa med Che samtidigt som jag pluggar lite.
(Tänk att vara katt och ha två rum och kök för sig själv. Imponerande.)

Lalala, så ja. Jag är glad.

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Älskad och frälsad...... not

lyx... känns som att jag inte skulle ha något emot att vara Che... wonder why ;)

Jag går under namnet: Fia

hahaha, joo, man kan ju undra varför.... ;)

2008-01-21 @ 22:28:21
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback