ny mobil?

Ja, det är kvällens fråga. Vill jag byta ut min tjockis?
Victor ska nämligen åka till New York en vecka med en kusin. Eftersom att allt är så billigt där nu, så erbjöd han sig att köpa en mobil till mig där. Jag betalar givetvis tillbaka när han kommer hit igen.
Jag vet faktiskt inte. Menmen, tanken är ju lite lockande, det måste jag erkänna.
Hahah, för tillfället är jag inne på bestbuy.com och tittar lite, men jag vet inte riktigt vad allt betyder, menmen.

Nej, nu måste jag öva lite engelska till imorron. Måste klicka ner Photoshop. Måste klicka ner Explorer. Måste klicka ner Windows Media Player. Måste stänga av datorn. En massa måsten där, men iallafall.

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback