now you say it's getting better

Mamma besökte Expert igår, för att fråga om min iPod. Och den är typ borta nu. Eh?! Tydligen har de ingen koll på var den är på servicen, så Expert-killen skulle ringa mamma idag. Så antingen har de hittat min lilla pod, eller då får jag en ny. Mig kvittar det egentligen vilket, haha.
Men iallafall, hur kan den "komma bort"? Sjukt.

Aya.
Jag känner att jag kommer vara på halvbra humör fram till lunch. Eller så kommer jag vara helt flumm. Jag har inte ätit någon frukost, för det fanns varken fil eller det brödet jag gillar. Osis.

Lyssnar på lite Regina at the moment. Riktigt, riktigt bra är hon. Annars så börjar jag gilla The Futureheads. Haha.
Menmen, nu ska jag packa gympakläderna och sen kila iväg till skolan :)

Chao!


Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback