musik!

Jag har börjat fylla i min önskelista ytterligare. Det jag önskar mig är...*trumvirvel*... musik! Skivor, typ. Jag har inte laddat ner en enda låt det här året, det ni. Jag har alltså hållit mitt nyårslöfte. Duktiga jag.
Nu tänkte jag skriva upp alla de band jag skrivit upp den senaste tiden, band jag ska kolla in lite mer, lyssna på fler låtar. De flesta hittade jag alltså genom
LAST.fm och några har jag läst om i tidningar.

♦Kasabian♦The Libertines♦Babyshambles♦Dirty Pretty Things♦Jet♦
♦Queens of the Stone Age♦Clap Your Hands Say Yeah♦Razorlight♦
♦The Smashing Pumpkins♦We Are Scientists♦Yeah Yeah Yeahs♦
♦The Klaxons♦The Zutons♦Muse♦The Futureheads♦Mando Diao♦
♦The Hives♦The Subways♦Coldplay♦The Rakes♦Skins♦Keane♦
♦The Kooks♦Death Cab For Cutie♦Maxïmo Park♦The Killers♦
♦The Pigeon Detectives♦Kings of Leon♦The Cribs♦Hard-Fi♦
♦The Strokes♦The View♦The Coral The Hoosiers♦

Dessutom släpper både Kaisers och Ferdinand nytt i år. Något att se fram emot, helt klart :)

Något speciellt skivsläpp ni ser fram emot? :)

Nu ska jag lyssna på lite Kasabian på YouTube ;)

Ciao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback