lissssstigt

Tjuvade lista från Céline :)

Vilka är ditt favoritpar skor? Hm, antagligen mina svarta gympaskor. Eller de svarta stövlarna/stövletterna. Troligen det förstnämda.
När drack du sprit senast? Sprit och sprit, jag drack lite vin igår...
Har du lugg? Japp :)
Fest eller slacking? Beror väl på humör och sällskap ;)
Gillar du sport? Jodå, gillar att titta på fotboll ^^ och går på kickboxning
Vill du ha barn? Jadå :)
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite franska och förstår lite spanska.
Borde man röka på pubar? Nej.
Är du stolt över ditt liv? Det duger ;)
Vilken låt lyssnade du på senast? Pioneers av Bloc Party
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Montevideo. Eller La Paloma.
Har du ngt djur? Nope, men jag är kattvakt :P
Har du ngr trummor? Eeh, nej.
Tittar du mkt på tv? Inte särskillt.
Har du varit med i lokaltidningen? Inte vad jag kommer ihåg.
Vad kostar det du har på dig? 700spänn? Kommer inte ihåg.
Vilken färg har dina väggar? Ljusgråa + en blåmönstrad fondvägg. Typ.
Vad gör du när du inte kan sova? Spelar spel på mobilen, hahaha!
Har du duschat idag? Nä, ska göra det senare :)
Vad gör du om ett år? Går på gymnasiet, kanske håller på med teater igen :)
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Nej, det brukar jag inte ^^
Brukar du svära mkt? Haha, beror väl på vem man jämför med^^
Bästa fikat? Tasty's.
Det dyraste du äger? Min kamera? Köptes iofs i USA, men här är kostar den väl runt 10'
Favoritpålägg? Ost. Eller ägg xD
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Jeansgråa
Vad lyssnar du på just nu? The Bad Thing av Arctic Monkeys
Vad åt du senast? En havreboll :P
Hårfärg? Mörkt brunt. Typ.
Favoritmånad? Hm... alla? Men inte november. Eller mars. Typ, haha :P
Favoritdag? Fredag. Eller lördag :)
Choklad eller vanilj? Choklad!
Vad har du för färg på tandborsten? Vit och rosa ;)

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback