kom igen katten, det svänger ju!

Igår köpte jag och mamma Djungelboken på DVD. Vi hade den förut, på VHS då, men den har försvunnit. Antagligen har vi lånat ut den till någon utan att få tillbaka den. Menmen. Det var alltså det vi gjorde igårkväll. Såg på Djungelboken efter en middag på McDo. Loggade inte in här efter det, jag gick och la mig förvånansvärt tidigt - klockan tio. Så nu är jag inte sådär jättetrött.
Jag vet inte om vi ska ha någon gympa idag, men jag tar med gympakläderna ifallatt, liksom.

Gomorron!

Kommentarer
Jag går under namnet: Twinkle Trixabelle

Snygg blogg! Riktigt rolig verkligen...=)
Älskar Djungelboken me så de va ju bra!

Jag går under namnet: Fia

tacktack :)
djungelboken är typ den bästa tecknade filmen :D

2008-01-17 @ 21:43:43
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: En liten Carro

'var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser för en björntjäst gör ju ingen glad'
klart att det är dne bästa filmen. Baloo ;)

2008-01-17 @ 22:03:09

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback