jag liksom fastnade

Precis. Exakt. Så är det. Jag liksom fastnade här. Inte meningen. Jag måste fixa mig.
(Varför skriver jag så korta meningar? Skitsamma)
Ska på bio idag, med bröder + flickvänner och sisådär 20 andra. Iallafall hade broder M bokat 24 biljetter, så vi får se om det blir några över ^^ National Treasure ska vi se, har jag för mig.

Tog en långpromenad med mamma för några timmar sen. Kameran var med och det blev några bra bilder. Ska lägga in dem på datorn senare. Jag måste dessutom köpa ett nytt minneskort, det är bara runt 50 bilder kvar på det jag har. Vissa bilder kan jag i och för sig lägga in på datorn och sen radera från kortet, men jag vill ha de bästa bilderna sparade på flera ställen. Ifallatt datorn dör eller liknande.

För övrigt så vill jag fortfarande ha tillbaka min iPod. Min mobil är väldigt dålig när det gäller att använda den som mp3, trots det faktum att det är en Walkman. Menmen, jag gillar min lilla tjockis iallafall.

Dessutom kanske Carro blir lite glad när jag säger att jag funderar på en ny blogg... (kanske på Princess's ettårsdag?) Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag byta om och fixa håret :)

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Carron som hon menar i inlägget!

åhåhåh Yaaaaa :D haahha a;)

2008-01-21 @ 21:51:34
Jag går under namnet: Fia

hahahahah xD


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback