i've never been this far away from home

Dagen. Måndag. En helt okej dag. För att vara måndag.
Ingen matte eftersom att vi var i datasalen och hade lite SYV-möte, eller liknande. Man skulle få veta hur man skulle göra sina gymnasieval. Jag la in mitt tredje val. Sam på Teoretiska fick klämma in sig mellan global och sam på SAM. Vi ska dit, till Teoretiska, imorron på öppet hus :)

Efter det tog Elias min Twix som jag köpt på lunchen, haha. Sprang efter honom genom halva skolan innan jag gav upp. Så nu är han skyldig mig åtta kronor >:D

Guitar Hero3 hemma hos Karin efter skolan. Riktigt roligt, faktiskt. Sen lite Wii Sports, men jag hann inte spela nåt, då jag skulle hem.

Så nu sitter jag här.
Ska byta om och packa boxningshandskar, sen iväg till träningen. Hoppas det inte är lika mycket folk som förre gången. Då var vi typ 15 fler än vanligt. Och det är stor skilnad då salen inte är den största, haha.

Hur har eran dag varit? :)

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback