irritationsobjekt

Nu har podden dött igen. Samma sak som förut - den reagerar inte när man kopplar den till datorn, det går inte att stänga av den, det går inte att göra någonting, förutom att titta på den lilla delen av ett Franz Ferdinand-cover art som bara är där. Typ. Förut var det nästan inget batteri kvar och när det tog slut började den funka igen. Nu är det typ fullt och jag tycker inte att det borde vara så här. Right?
Det känns lite dåligt. Jag ska sticka till Expert imorron och klaga. Tur att jag är ledig, hahaha.
Någon som vet vad det kan bero på?

Nu får jag klara mig utan musik när jag ska med mamma till mormor och morfar. Om jag inte tar min halvt trasiga handsfree och lyssnar i mobilen. Låter lockande. Ja, det är det jag ska göra idag.
Vad ska ni göra för något?

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback