internet or sumthing

För första gången idag är jag nu inne på msn, i och för sig har jag varit inne en stund nu, men iallafall. Jag har suttit här större delen av dagen, gick upp strax efter tio och satt här tills de andra åt frukost vid tolv. Jag åt också då. Sen tillbaka, yadayadayada. Jag loggade ändå inte in på msn. Jag vet inte varför. Jag har varit inne mindre och mindre på msn den senaste tiden, eller det är om ni frågar mig.
Vad gör jag istället? "Bara läsa bloggar, typ?" som C frågade för en stund sen. Nej, faktiskt inte. En hel del bloggar blir det ju, men inte bara det.
Som den YouTube-nörd jag är så kollar jag in dem jag subscribat (vloggar) och en hel del annat (musik, featured videos, intervjuer och liknande). Eftersom att jag har msn.se som startsida brukar jag också läsa lite om kändisar där. Sen blir det en massa olika. NME.com, Popomundo (jaa^^), Tjuvlyssnat/tittat, Facebook. Läser en del fanfictions när jag känner för det.
Jag spenderar också mycket tid på Last.fm. Musik i massor, vilket resulterar i att jag kollar upp de band jag gillar på YouTube, Wikipedia, Google och deras egna hemsidor. Jag vill inte veta hur mycket tid jag lägger ner på det, hahaha.
Och en hel del som jag bara inte orkar kolla upp för tillfället, haha. Ja, jag är lat.

Menmen. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske in och rösta lite på NME. Det är ju trots att NME Awards i ferbuari, måste se till att det är bra artister som vinner ;) Och snygga, när det gäller Sexiest Male, Sexiest Female och Best Album Artwork.
Jag vet.

Imorgon är det skola igen och jag vill egentligen inte. Menmen, sånt är livet, you know.

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback