helgen

Bloggtorka sedan i fredags. Typ. Ja. Iallafall, en kort beskrivning av vad jag gjort:

Fredag: Åkte då till Elgiganten köpte ugn, mikro, induktionshäll och fläkt. Åkte vidare till IKEA där vi köpte kök.
Lördag: Hemma och åkte till Kista. Sen till några kompisar till föräldrarna, åt middag där och spalade Retro (ett spel om 50-, 60-, 70,-, 80- och 90-talet ^^) Kom hem vid kvart i två kanske. (Då var jag glad att det bara var cirka hundra meter att gå ^^)
Söndag: Upp vid tolv. Åt frukost, läste lite i De Vises Sten, satt här lite. Så har jag och mamma nu lagt upp mina Barcelona-jeans. Sen kommer Micke, Fredrik och Marián på middag. Trevligt-trevligt. Och så ska jag plugga lite engelska.

Ta-daa.
Vad har ni gjort i helgen?

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback