.

Det är helg. Helg. HELG. Helg. Ja, ni fattar - det är helg. Första skolveckan har kommit till sitt slut och Fia är glaad. Nu kan man sova i helgen. Men det går iallafall inte, då jag tydligen ska med och titta på när Karin shoppar. Jag kan ju också shoppa, men jag är inte säker på att jag har några pengar, haha. Sen ska vi till Jakobsberg och titta på när Lina spelar nån SM-final i vattenpolo. Eller så var det nån junior-sm-final. Jag är inte så insatt.
Menmen.

Jag fyller år om mindre än en månad, men jag vet inte vad jag ska skriva upp på min önskelista. (Jag gillar alla sorters listor, you should know ^^) Det jag har nu är typ... pengar, presentkort, lite bilder, en bok, fyra filmer och fem skivor. That's it. Jag menar, jag borde ju komma på något mer, ellerhur?
Fan, man känner sig lite bortskämd när man inte kommer på något man vill ha... heh.

Vad ska alla göra i helgen?
Och har någon tips på vad jag kan önska mig? ;)


Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback