enjoyment

Jag och Lina såg på min Enjoyment-dvd igår efter skolan. Det var kul, maha. Dokumentär-delarna var roligast, för typ konsert-delarna var samma hela tiden :P Haha.

Rick: Earlier on, I was adiment. Go off stage... get changed... go home, go to bed, watch TV... May have a bath-
Nick: That'd be nice-
Rick: -might have a whiskey in the bath...Oh, that would be nice. A few candles... Now, I kind of go "A'ight where's the party at, guys?!" And it's just, 'cause you follow that adrenaline thing. I feel like a 15-year-old trying to get into an 18-year-old club again. And, uh... it feels great. It's that excited! Nick, how do you feel?
Nick: Well... I felt great before you mentioned the bath and the whiskey and TV in bed and, eh... That sounds appealing.
Rick: Come on, let's have a bath..!
[går hoppande iväg från kameran]

Det går inte att förklara, men deras kroppsspråk och allt... det var jättekul. Sen att de skulle gå och ta ett bad... Ja, välj hur ni tolkar ;)


Oh my god.
Söta miniinstrument. Särskilt Nick (trummor) ^^


Dessutom har vi kommit överens om många saker, till exempel att det skulle vara coolt att plugga på University of Manchester (eller annat ^^) och att vi ska åka till Leeds. Och se Kaisers igen. Möjligtvis i Leeds. Iallafall.

Chao ;D

[och detta skrevs igår, men sen loggades jag ut....]

Kommentarer
Jag går under namnet: Camaé

precis. vi ska defenitivt åka till leeds, även om det det bara regnar där. Jag SKA ha varit i leeds (med dig) innan jag dör, så är det bara :p

Jag går under namnet: Fia

jamen eller hur, finns med på listan "100-saker-du-ska-göra-innan-du-dör" xD

2008-01-10 @ 08:08:37
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback