dagen som varit

Idag gick jag upp tidigt. Typ. Vaknade vid halv tio, låg och smsade med Agnes och gick upp vid tio. Lalala.Åkte till Jakobsberg för att klaga på min iPod. Skulle också möta Lina där, och hon vinkade av mig från bussen, haha. Iallafall så gick vi till Expert och bjag berättade som det var. Så nu är min lilla pod på service. Vet inte riktigt när jag får tillbaka den, men de sa att det de brukade vara ganska snabba på att fixa. Så, ja. Ingen mer musik för min del. Om jag inte använder mobilen, men den är inte så bra...
Sen gick vi till H&M, då vi tyckte att det var dags att färga håret igen. Värsta utväxten, och det var inte vackert, jag lovar. Mörkbrunt köpte jag och för att vara ärlig är det inte så stor skillnad mot vad det var innan, men nu har jag ingen utväxt och jag gillar färgen ;) Köpte toning denna gång, så jag slipper utväxten ^^

Nu ska jag lägga in lite (läs: många) bilder från... Jag vet inte när jag senast la in bilder från kameran, men det var innan jul nångång :P

Skolan börjar imorron och jag vill inte. Jag börjar tio över åtta. På morronen. Med fucking fördjupning. Jag gillar inte fördjupningen. Jag måste få bättre den här terminen! (Ska ha den gamla i ett par gånger innan vi byter)

Chao!


Kommentarer
Jag går under namnet: Céline

Gud jag skulle aldrig klara mig utan mp3/ipod! Jag blir deppig bara när batteriet tar slut ^^

Jag går under namnet: Anonym

den andra har ju kommigt på svenska nu annars ^^
Själv är jag "lite" av en tönt, så jag har läst alla tre böcker på engelska (plus endel outtakes och extrakapitel på hemsidan) Och de två första på svenska xD plus att jag är helsur eftersom nästa inte kommer förräns i höst, som tidigast :/
Men men, det är väl sån jag är antar jag ;P

-Alma

2008-01-08 @ 13:26:45
Bloggen: http://nej.bloggagratis.se
Jag går under namnet: Anonym

Tredje boken? Eclipse ^^ den är riktigt bra, och om du orkar vänta tills den kommer på svenska så har du mycket mer tålamod än vad jag hade :D
Jag får ryck av att behöva vänta till hösten för bok nr. 4 xD haha


-Alma

2008-01-09 @ 20:55:37
Bloggen: http://nej.bloggagratis.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback