Che!

Jag har varit hemma hos min bror idag efter skolan (som tog slut väldigt snabbt...^^). Eller ja... jag har varit och hälsat på min brors katt ^^ Che, somär den finaste katten ever! Svart och vit och gosig. Men gosig, det är han bara när han känner för det ;)
Jag satt där i nästan tre timmar, med tvn på, engelskaböcker framför mig och en kopp te på bordet. Katten ville ju ut, såklart, men jag hade pratat med brodern innan och han sa att jag inte skulle släppa ut honom om det var snö. Så, tyvärr. Så då gick han där och jamade innan han insåg att det inte var någon idé. Jag satt och gjorde "extraläxan" till fredag, så har jag den gjord :)
Innan jag skulle gå satte jag mig i soffan för att lägga ner böckerna i min väska, och då kom han ju dit såklart, hoppade upp i mitt knä och la sig ner. Så då satt vi där och myste i kanske tio-femton minuter. Mys :)

När jag kom innanför dörren fick jag ett bra tips från kusinvitamin. QuickSilverScreen.com. Man kan titta på filmer/tv-serier/whatever gratis på internet. Utan att ladda ner och så. Nackdelen är väl att de inte har alla jämt, endel försvinner efter några dagar, men det kanske är för att det inte är helt lagligt. Eller så får de inte ha dem upp elängre än så. Jag vet inte, men nu ska jag titta på lite Heroes. Kommer inte ihåg om jag har sett andra avsnittet på andra säsongen eller inte ^^

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback