<3

Fia ♥ Singstar.
För första gången spelade jag Singstar på PS2. Idag på musiklektionen, för jo, vi har en schysst musiklärare som faktiskt köper ett nytt PS2 bara för att vi ska kunna spela det. Yey, Leif!
Iallafall, sjöng typ Night of passion, eller vad den nu heter, den där med The Poodles som var med i Melodifestivalen, den sjöng jag mot Carro. Sen blev det Holaback Girl mot Nattha. Och så en massa allsång. Alla killar utom två försvann in i aulan där de spelade musik. Riktigt roligt var det! Får köra det nästa måndag med, då bara tjejerna.

När jag kom hem såg jag att jag fått två brev. Jag får aldrig brev. Skriv brev till mig! Iallafall, ett från SAMgymnasiet som ville att jag skulle välja Bild och formgivning där, typ. Sen fick jag från gymnasieintagningen, lösen och så. Har redan skrivit in sam-global. Visste inte vilken estetkurs jag ville läsa, så jag tog bild, men jag kanske byter till musik eller drama. Inte dans iallafall. Jag dansar inte.

Sådärja. Idag är det kickboxning igen. Skönt, har saknat det, har saknat att få sparka och slå på folk, mohaha.

Chao!

Kommentarer
Jag går under namnet: Céline

Haha nice du sjöng ^^ jag sjöng bara en gång, men nästa vecka, då jävlar! ;)

Jag går under namnet: Fia

haha, tacktack ^^ precis, nästa vecka kör vi på! ;)

2008-01-16 @ 16:47:56
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback