-this morning-

Pappa: Jamen det där blev ju fint. Det var ju fint innan också, så det blir svårt att ta ställning...


Jag hade precis plattat håret och sprayat lite (och innan var det halvblött och oborstat och lite rufsigt ^^)

Han ska åka till Tyskland idag. Berlin. Jag gillar inte den staden, varför vet jag egentligen inte. Det var tråkigt när vi var där sommaren 2006. Och så pratar de tyska, förstås. Jag gillar inte tyska. Det är inte ett av de vackrare språken, liksom.

Alltså kommer det att vara jag och mamma hemma tills på lördag kväll. Victor kommer på fredag.


Internet har typ lagt av (och dragit med sig Windows Media Player?). Så nu sitter jag och skriver blogginlägg i Word och lyssnar på musiken på Last.fm. Rekommenderar den sidan, jag har hittat hundratals band som jag gillar :) (kanske liten överdrift, men i alla fall ett 20-tal).


Nej, nu ska jag göra mig i ordning och börja vandra iväg till skolan.


Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback