monkeys (allmänt musikprat)

När det gäller musik känns det som att jag har glidit ifrån Arctic Monkeys en bit. Nu är det mer... Franz Ferdinand och lite Bloc Party och till och med Regina Spektor som spelas.
Jag var inne på YouTube (hahaha, surprice!) och tittade på en video där de spelade Teddy Picker i studio och så, tror att det var till videon. Iallafall. Den känslan, liksom, jag bara kände att jag är ett Arctic-fan. Helt klart.
Även Kaisers har blivit smått nerknuffade från mest spelade. Jag vet inte varför, kanske för att låtarna är ganska lika varandra och så. Menmen.
Nu är The Coral och The Futureheads och Kasabian nästa musiksatsning för mig. Även lite mer Bloc Party. Hahaha.

Jag känner mig så dålig. Jag måste köpa skivor. Av just dessa band jag skrivit ner i detta inlägg. För att ni inte ska behöva leta så mycket har jag markerat dem med en fet stil. Ja, jag hade tråkigt.

Jag vill fortfarande gå på konsert. Ska nu klicka mig in på ticnet och titta om det kommer någon till Sverige detta år ;)

Chao!


Kommentarer
Jag går under namnet: Camaé

haha jaa :) du vet att jag gärna följer med, men då måste jag bara vara hemma.. :)

2008-02-04 @ 09:54:36

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback