dag på stan

Var på stan med Lina idag, mysigt värre, haha.
Kollade i lite affärer, provade lite på Zara och provade ännu mer på Weekday. Det var väl det egentliga målet. Jag provade samma jeans som för några veckor sen och jag vill ha dem. Men jag är fattig. Jag hade riktig beslutsångest om jag skulle köpa dem eller inte, men jag lät bli. Jag har ju faktiskt lovat mig själv att inte köpa nya jeans än.
Lunch åt vi på Åhléns, god sallad. Tonfisk för min del. På Åhléns kollade vi också in musikavdelningen. Jag köpte två skivor. Kasabians Empire och Kings of Leons Because of the Times.

Jag känner verkligen inte för att träna idag. Har ont i huvudet, fryser, är smått förkyld och så. Ska kolla om jag har feber, för isåfall så hoppar jag nog...

Chao!

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback