we hate who we hate

Ärligt, jag tröttnar på dig nu.
Vi tål uppenbarligen inte varandra, men du kan väl iallafall låtsas vara lite trevlig ibland?
Tydligen har du snackat skit om mig. Så att jag inte hörde/förstod vad du sa. Fegt. Kan du inte bara ta det med mig? Varför snacka med andra om mig?
Jag vet att jag inte har varit jättetrevlig mot dig heller, men jag tycker att jag har förbättrats. Mycket. Jag är väl smått egoistisk och bortskämd, men det är så jag är. Jag är inte trevlig non-stop när jag träffat någon "ny".
Jag börjar hålla med om det jag hörde om dig innan vi träffades.
Jag håller med de som inte gillar dig.
Hur många ord har du sagt till mig de senaste dagarna? Inte många. Är det kanske din nya taktik? Att ignorera mig?
Men visst, gör det om det får dig att känna dig bättre. Jag orkar knappt bry mig längre, men ska du vara såhär, får du inte klaga på att jag är otrevlig. För det vet jag att du har gjort förut.


Sådärja.

(jag var bara tvungen att skriva av mig, så ni behöver inte läsa om ni inte vill.)

Kommentarer
Jag går under namnet: Carolina

Du, man brukar skriva varningen högst upp, för när man kommer längst ner, då har man oftast läst allting xD men iallafall, jag känner mej efter. vem e det som inte pratar med deh? vemn e det för skum person som inte kan tycka om deh?

Jag går under namnet: Fia

jag veeeet att man brukar det, men jag orkade int x'D
och du vet säkert vem det är ^^

2007-09-25 @ 16:49:17
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Carolina

nee..känns som om jag fått värsta blacouten, eller ha! edet.. den som pratar samma språk som ja läser flytande?

2007-09-25 @ 19:15:39
Bloggen: http://soy.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

jomen typ.

2007-09-25 @ 19:32:53
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback