watching the people get lairy

image153
Sådär har det sett ut här i några timmar nu. Vi fick sluta tidigare från hemkunskapen idag. Eller ja, vi fick gå hem och jobba om vi ville. Det ville vi.
Vi håller alltså på med "bostaden", alltså, vi har en budget på 30 000kronor, så ska vi inreda en lägenhet, eller ja, ett rum, typ, där vi ska kunna sova, arbeta, äta och umgås. Det var mest för att jag bara fick en IKEA-katalog från 2005 som jag ville hem. Här kan man ju kolla på internet, IKEA-katalogen 2008 och dessutom Mio-katalogen 2006-2007 :)
Vi gick vid kanske halv två-två, och sen dess har jag suttit här, och blivit typ klar med sova-delen. Men jag har inte några garderober, för det var jobbigt. Lite efter fyra bestämde jag mig för att ta paus, så jag gick upp och fixade lite glass :D
Nu vet jag inte om jag orkar hålla på mer med det här... kanske, kanske inte ^^

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: S.A.N.D.R.A

ha en fin kväll. Fin header :D

Jag går under namnet: Josefin

fin blogg :D

2007-09-20 @ 09:29:40
Bloggen: http://josefiinwikstrom.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback