they keep photos of me


Vet ni vad jag har fått reda på nu? Kaiser Chiefs kommer till Stockholm! :D
Jag var inne på deras MySpace-sida, och där stod det alla deras konserter i höst. Och Stockholm var med :D
Jag vill-vill-vill gå! :D
Sen kommer då frågan om jag får. Det är typ det största problemet. Nästa problem är att jag inte vill gå ensam... Och hur många kompisar har jag som gillar dem? Ingen. Eller, jag vet inte riktigt vad Lina tycker om dem... Hon verkar inte tycka att de är helt värdelösa. Eller, jag har ingen aning, jag tänker bara inte gå själv :P

Annars får jag väl bara sitta här och lyssna på låtarna istället. Men det skulle vara roligt att gå. Jag ska inte boka in något den tionde november än, iallafall ^^

pusshej,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback