there's no time for running away now

Nu har jag, äntligen, förstått hur man får upp produkter på bloggen. Från Amazon.com. Det var inte alls särskilt svårt, men iallafall.
Nu finns det lite av mina favoriter där nere på högerkanten. Böcker, musik, filmer. Och jag har säkert missat någon jätteviktig, jättebra, men då får jag fixa det senare.

Pappa ringde nyss, de är kvar på festen, och kommer väl inte hem riktigt än, haha. Undrade om jag hade ätit vad-det-nu-var som jag skulle äta till middag. Wups, jag glömde. Sa att jag hade ätit en macka istället. Det hade jag inte, jag hade ätit gurka, chips och dip när jag såg på filmen.
Men skitsamma, imorron ska vi till mormor, då får jag mat :P

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback