the last angels

Igår var jag och Karin på den absolut sista föreställningen av Änglar över Kallhäll. Vi gick bara en gång den här spelperioden, men på vårterminen så gick vi typ fem gånger ^^ Vi blev smått ruinerade och skuldsatta, men illafall, inte nu ;)
Eftersom att vi hade varit där några gånger tidigare, så kunde ju jag låtarna och allt, så jag sjöng med rätt mycket, och plötsligt uppmärksammade Karin mig på en sak. Killen som satt bredvid killen om satt bredvid mig, satt verkligen och råstirrade på mig, varje gång jag sjöng. Jag menar, okej, någon gång kanske är okej, men fan, det var i båda akterna! Hahaha, det var lite smått kul, för han var inte diskret. Han lutade sig framåt och vred huvudet åt mitt håll :P
Men vi fick oss iallafall ett gott skratt ^^

Ikväll drar de igång med pubkvällar i huset. Maria skulle gå, och då skulle Elin också gå, så då tänkte jag och Karin också gå. Maria och Elin är flumm, men otroligt schyssta :D

Mamma gick för ett tag sen. Hon och pappa ska åka till Öland. Jag ville inte följa med, så jag stannar hemma.
Dessutom skulleVictor till sin kusin i Linköping, eller något, så han är inte heller hemma.
Men det blir nog en väldigt slappig helg, ska kanske hyra ett gäng filmer, eller något :)

Nu funderar jag på att gå upp och fixa något att äta... mamma har varit och handlat, för igår och imorse var det typ helt tomt i alla skåp. Vi hade inte ens mjölk! Hahahahah.

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: m

det är fett jobbigt när det är tomt :P

Jag går under namnet: Carolina

jag vill också vara ensam hemma en helg.. men det får jag inte för päronen x'D

2007-09-21 @ 19:14:14
Bloggen: http://soy.blogg.se
Jag går under namnet: Fia

hahah, okej. synd :/

2007-09-22 @ 16:26:04
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback