sing, until your lungs give out

Inatt var vi fyra kusiner som sov i denna lägenheten. Jennifer och Caroline var ju hemma hos Fredrik och Marián med de andra. Det hade tydligen varit tjafs/bråk hemma hos mormor och morfar, så de ville väl inte åka dit, eller något, så de kom hit. Carro fick sova i soffan, och Jennifer fick en extrasäng. Hahah, så det var fullt här inatt ;)
Jag gick och la mig först av alla, men jag var trött, hahaha. Och klockan var halv två-två nånting ^^
Vi åt frukost vid tolv-tiden, och sen skulle tjejerna ut till vändplanen vid kvart över. De hade "bråttom". Men ja, moster är som hon är.

Sen spelade jag och pappa ett spel, som vi köpte när vi var i Thailand. Typ ett torn, så ska man ta bort bitar av det,

utan att det ramlar. Vi kom upp i lamphöjd, innan pappa gjorde så att det rasade ihop i en hög på bordet ;D
Sen spelade jag och Victor lite. Vi kom lite högre. Sen rasade han det ^^
Jag är typ bäst ;)

 
(en kort stund senare rasade det ihop ^^)

Min hals är fortfarande inte helt normal, jag pratar helt udda.
Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt, kanske åker någonstans med pappa. Titta på kamera, kanske?
Vad ska ni göra då?

pusshej,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback