pjuh!

Yes, hade ingen musik idag, så jag slutade halv två, istället för tre. Fia glad ;)
Tills jag kom hem. När jag kom in i mitt rum insåg jag vilken röra jag lyckats få till. Kläder, ett täcke, någon kudde, papper och påsar, någon väska, allt blandat över hela golvet.
Ärligt, inte särskilt trevligt. Sen kom jag ihåg att jag lovat föräldrarna att städa iordning när jag kom hem från skolan, om jag inte hade någon musik (för då skulle det bli lite smått stressigt innan kickboxningen).
Så, istället för att sätta mig och kolla på teve, eller sitta här, eller något annat kul, så satte jag igång lite Fall Out Boy på mobilen, och började fixa.
Smått irriterad blev jag när dammsugaren tydligen lekte kurragömma, så jag inte kunde dammsuga rummet. Mina husdjur är gråa, lever på alla tillgängliga ytor, och är gjorde av damm och smuts. Dammråttor, ja. Men nej, dammsugaren var försvunnen, så jag skulle hänga upp en tavla istället... eller inte, för då hittade jag inte hammaren (som inte var i någon av de tre verktygslådorna eller någon annanstans).
Då bäddade jag sängen, ställde iordning sakerna på skrivbordet, och gick upp och fixade hallon med glass. Gott!

Så nu sitter jag här och funderar lite över vad jag ska ha för något på mig på träningen. Aya, det löser sig nog :)

pusspuss,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

hah.. låter som mitt rum, både före, och hur själva städnungen går till, jag orkar aldrig damma lr damsuga XD

2007-09-03 @ 22:18:56
Jag går under namnet: Fia

hahaha, men det här va ju mer det att jag faktiskt *orkade* dammsuga, bara det att dammsugarjäveln var borta x'D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback