Om jag kunde drömma

image172
Såhär ser omslaget ut, hittade inte någon tillräckligt stor bild på det svenska, men det är samma bild :)

Alltså, jag har läst första kapitlet i boken nu, och ärligt talat verkar den jättebra.
Ska kanske logga ut lite tidigare för att fortsätta läsa.
Har inte riktigt kommit in i handlingen än, men jag kan redan rekommendera den ;)

Nu ska jag kolla lite på vilken buss jag ska ta imorron, eller om jag helt enkelt ska ta tåget. Praoen börjar ju :)
Ska in till stan med Marián på onsdag också. Eller torsdag va det, för hon skulle ha teckenspråk på onsdagkväll. Hon behövde ett par byxor, eller något, och så ska vi kolla in en affär där hon köpt ett par byxor jag gillar :)

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback