new york

Idag kom språkresekatalogen från EF också. Fick ju från STS för ganska länge sen.
Jag bläddrade igenom nästan hela, utan att hitta något som intresserade mig. Jag har ju nästan redan bestämt mig för att jag vill åka med STS i sommar. Jag bläddrade, och hittade en bit bak något som fick mig att titta en extra gång.
Språkresa till the Big Apple, New York! Jag älskar denna stad! Underbart det skulle vara att åka dit, liksom! :D
Men ja, jag är lite realistisk också, så jag visste nästan redan när jag såg det där att jag inte skulle få åka dit för mamma. Men jag sa ändå, på halvt skämt, halvt allvar: "Mammaaaaaa? Får jag åka till New York på språkresa? *smile*"
Pappa sa för flera veckor sen "England? Äsch! Satsa på att åka till New York istället! Det tycker jag!" Ungefär. Hahaha, han gillar väl också staden sen vi var där över nyår för några år sen.
Men mamma förvånade mig lite, med svaret: "Hahah, neeej. Kanske på/efter gymnasiet."
Liksom - whaaat?! vad sa hon egentligen? FÅR jag det, om några år? Och så blev Fia glad :D

Men nej, det blir väl England i sommar. Hoppas Karin får. Har du frågat din mamma än? ;) Aya, annars får jag väl åka ensaaaaaam, hahahaha.

Nej nu ska jag logga in på msn, plugga lite, och kolla runt lite på internet innan det är dags för middag :)

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

Åh grattis :)
Jag ska åka om några år, nästa sommar ska jag jobba, och koncentera mig på pengar, kanske blir så att jag åker på språkresa för pengarna :)

Jag går under namnet: Fia

ahaaa, smart :)

2007-09-05 @ 20:42:36
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback