nerdfighter, and proud of it!

Nu blev jag sur. Jag har börjat titta på Brotherhood 2.0 från början. Från den första januari tvåtusensju. Och det i sig är inte alls något att bli sur för, nejnej, tvärtom.
"Nanny, nanny, rich kid. Nanny, nanny, rich kid. Nanny, nanny, rich kid... funny dog!" Mwahaha, John är ju nästan lika bra som Hank :P
Och Hank informerade oss om att han gillade "Katherines in my pants". To much info? :P
Anyway, när jag skulle kolla lite kommentarer på den videon, så lägger såklart deras hemsida ner. På samma sätt som den gjort en massa gånger tidigare. Hoppas att den kommer upp igen, snart, för jag vill inte få total abstinens.
Under tiden ska jag titta om An abundence of Katherines finns på svenska. Eller iallafall att köpa i Sverige. Typ CDON eller någon borde ha den.
Ärligt, jag börjar känna mig besatt av dessa bröder, men vem bryr sig?

NERDFIGHTERS!
image169
Jag och Lina Nerdfightar oss :D

Nu tror jag att hemsidan kom upp igen, Fia glad :D

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback