nerd talk

image170
Nej, jag hittade inte An abundance of Katherines på CDON.com. Det var synd, för den verkar bra. Eller så är jag bara helt inne i en Älska-allt-som-Hank-eller-John-gör-fas. Det kan bero på att den kanske inte kommit till Sverige än, eller översatts eller något. För den måste ju komma hit!
John måste vara väldigt bra på att skiva, för att Looking for Alaska vann 2006 års Printz Award, och Katherines var Printz Award Honor Book 2007.

Och så han jag hört typ första kapitlet av Paper Towns, som kommer ut (i USA) nästa år. Och det var jättebra.
Så det finns typ ingenting som säger att böckerna inte är bra ^^
Jag skriver upp Looking for Alaska, som heter Var är Alska? på svenska, på min önskelista.
Jag känner mig lite nördig som typ önskar mig en massa böcker i julklapp, men... jag är lite nördig ^^ Och så gillar jag att läsa ^^
Det blir en massa böcker på denna önskalista. Alaska, en massa av Paulo Coelho, och några som jag såg på Akademibokhandeln förut, men som jag inte köpte.


Ciao,
Fia.


För övrigt så tycker jag att omslaget är ganska så snyggt :)

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback