mwehee...

Okej, jag ska gå och äta nu.
Jag fastnade här, när jag ville göra om designen här. Inte jättestor skillnad, men det tog låååång tid. Och jag gillar den.
Statistiken gick direkt upp till 115, eller något, sidvisningar idag. Det är irriterande, tycker jag, hahah.

Men nu så, även om jag inte är hungrig, efter allt godis och alla chips som åts strax efter frukosten, så ska jag upp och värma en pizza. Grandiåååååsa ;D Mexicana, eller någon, tror jag att det var. Gott. Och så har jag cider, ehm, förlåt, äppeldryck av ciderkaraktär, hemma. Gott det med :D
Så har jag chips kvar, och om typ en halvtimme börjar Without a Trace på ettan. Det är ett måste, även om det tydligen redan visats ett avsnitt.

ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: m

fin din nya design blev :)

Jag går under namnet: Fia

tack :)

2007-09-23 @ 13:04:26
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback