morning glory

Idag är jag uppe tidigt. Kan bero på att jag somnade framför teven igårkväll när färäldrarna, eller iallafall mamma, kollade på någon film med Tobey Maguire och Michael Douglas. Wonder Boys, eller något hette den. Den var udda, ja, sen somnade jag, runt tio-tiden. Mamma väckte mig och hjälpte mig ner till sängen (halvdöd som jag var) vid elva. Se sov jag som en stock tills kvart i nio, då pappa kom in och väckte mig.
Jag skulle egentligen följa med mamma som skulle och fixa sina naglar (hon har gjort nagelförstärkning), men det var redan klockan nio, så jag orkade inte (innan hade hon sagt att det var halv tio-tio). Jag stannade hemma, satte igång teven och tittade på MTV. TRL är faktiskt ganska bra. Jag gillar den där låten med F.O.B som de visade. Nånting med We don't fight fair? Iallafall, den är bra :D
Nu när jag har tittat efter heter låten The Take Over, The Brakes Over.
Frukost blev det också, innan jag försvann en trappa ner.
Victor är inte hemma, så jag kan sitta här och ha hur hög musik som helst på... eller ja, inte hur hög som helst, men jag behöver inte ta hänsyn till honom.

Idag blir det att åka och kolla på höstjacka, när mamma kommer hem. Den jackan jag använder nu har jag haft i hur många år som helst, och det är en vårjacka ^^ Antagligen åker vi till Stinsen, där de brukar ha lite allt möjligt. I Jakobsberg tror jag inte att det finns så mycket, och i Kista kommer det vara helt fullt av folk. Säkert.
Annars kanske vi åker till något annat köpcenter eller åker in till stan. Men det sistnämnda tror jag inte så mycket på ^^

Ha det bra,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback