min bror, käre storebror

Det ringde på dörren. På den jobbiga ringklockan (vi har två). Det ringde länge. Flera gånger. Nästan oavbrutet tills jag öppnade dörren. Då visste jag direkt vem det var.
Brodern Fredrik.
Han hade blivit utelåst, så han kom hit och undrade om vi hade några extranycklar. Det hade vi tydligen ^^
Han och Marián hade varit i stan och handlat lite, och sen skulle hon träffa någon kompis, så de åkte åt varsitt håll. Han hade inte några nycklar med sig. Skickligt ;)
Men iallafall så fick han låna min mobilladdare, då batteriet var slut. Jag fick också se att han köpt en ny. En SonyEricsson W... nånting.
W580i var det. Ja, jag frågade ^^

Nu skickar han lite musik till mig, först någon japansk techno eller något, sen en med Nine Inch Nails, och nu någon tysk progressiv psykedelisk tysk rock, från nångång, haha.
Nu är han där uppe och äter något, och sen ska han kanske eventuellt hämta Micke någonstans. Han ringde nyss, och det lät som att han var på fest ^^ Han trodde jag var Marián först :P

Jag gillar denhär bilden, mwihi :D

Imorron ska jag till farmor och farfar :D brodern undrade om jag ville följa med och plocka äpplen, och eftersom att jag inte har något planerat så, why not? :) Sen brukar alltid farmor bjuda på något gott, antingen mat eller fika... men vad förväntar man sig egentligen av en f.d hemkunskapslärare? :P

Nej nu ska jag snart upp och värma en pizza. Tillräckligt mycket matlagning för en helg. Och ja, riset igår blev inte heller gott. Jag förstår inte vad jag gör för fel ^^

pusshej,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carolina

ohh! du har gjort on designern! haha urläckewr blev na X'D En sån mobil vill jag ha en precis sån x'D

Jag går under namnet: Fia

haha, tack :)
jo, den var jättecool :D haha, läste att det var en "sportmobil", eller ja, något med sport var med... eller har jag helt fel? :P

2007-09-22 @ 20:58:51
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: Carolina

ja vet inte, men jag vill ha iallafall x'D

2007-09-23 @ 13:11:53
Bloggen: http://soy.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback