Klädsim

Ärligt, de måste ha uppfunnit badkläderna av den simpla anledningen att det är för jävla jobbigt att simma klädsim. Fyfan, säger jag bara.
Vi hade alltså klädsim på gympan idag. Jobbigt, tänkte jag innan. När jag kom i vattnet bekräftades min föraning gånger tusen. Fyfan att simma tvåhundra eter med inte allt för tajta kläder. Mao ganska löst sittande. Jag trodde jag höll på att dö. Men jag klarade mig bra :)
Sen skulle vi simma sex längder ryggsim också, men då behövde vi inte har kläderna, utan vi hade bara badkläder ^^

Det var bara sex pers som skulle med tåget till Kallhäll efter simningen. Några av tjejerna skulle basta och snt och ta sig hem på egen hand, och när vi skulle gå hade de flesta av killarna beställt mat, som inte kommit än, så de sklle inte heller åka tåg med oss.

Påväg till tåget:
Karin: Oh, han har choklad...! *till David* Jag får...!
David: *bjuder*
Jag: Meh, om hon får, då ska ska jag också få!
David: *bjuder*
Frej: Men om hon får, då vill jag också ha!
David: Men du fick ju en bit förut...
Frej: Hm...

Sen vet jag inte om han fick eller inte fick en chokladbit ^^

Nu ska jag upp, hänga in min tvätt i - kylskåpet tänkte jag skriva - torkskåpet. Sen ska jag få mamma att förhöra mig på SOn. Prov imorgon, och som vanligt är Fia ute i god tid med pluggandet. Inte.
Jag har redan pluggat lite, med SOn, engelska-glosorna, och franska-glosorna + meningar.

Men aya, en dag kvar i skolan, sen två vekors prao :)
Vi kommer säkert att få en massa uppgifter att göra, men iallafall... Och så har vi ju prov i både matte och genetik veckan efter praon, men iallafall.

Ciao,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

jag fattar inte hur maln faktiskt kan ha 2 prov så där när hon inte haft genomgångar eller något. det är bara så FEL och fan läxor aaaaah futurum och skit på spanskan :/ de här går åt helvete

Jag går under namnet: Per

...Bli msnvän med dig.

PS: kladsim.se existerar, det är inget skämt.

2007-10-19 @ 08:55:41
Bloggen: http://www.kladsim.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback