just so you know, you never know

På tåget idag, påväg till träningen träffade jag på Douglas, min kusin. Han och några kompisar skulle nog in till stan och kolla på Hammarby-AIK. Eller ja, det antar jag iallafall, då alla de var glädda i hammarby-kläder, grönt och vitt. Sen antog jag att de skulle möta AIK, då det satt ett gäng AIKare i våran vagn. Och de sjöng. Mycket. Högt. Stampade i golvet. Klappade händerna. Ramsa efter ramsa.
Det var rätt kul att lyssna iallafall ;)
Sen efter en stund kom Hammarby-gänget bak till dem, och de började sjunga ramsorna mot varandra. Hahaha, när vi gick av tåget kunde man höra dem ända in till Pressbyrån. Men kul var det ;)

Väl på träningen så skulle vi ha Lillen idag, det är liksom varannan gång Malin och varannan gång Lillen. Det var mycket roliare den här gången. Faktiskt. Om det beror på tränaren eller för att det inte var första gången idag, vet jag inte ^^
Idag sprang vi bara... ja, färre varv runt salen, och sen lite stretch-övningar innan vi började. Gjorde väl 40-50 armhävningar totalt, och totalt 200 sit-ups. Jobbigt, men roligt som fan. Och så mår man så bra efter. Liksom, som att man har gjort något som är nyttigt. Och det är det väl också.

När vi gick av tåget i Kallhäll såg jag en välbekant rödtott, med en välbekant svart skinnjacka. Min broder Micke ;) Knackade honom på ryggen, och tydligen kom han precis från skolan (och då var klockan trots allt meller sju och halv åtta^^). Han skulle hem till mig och äta pannkakor, tydligen. Han hade pratat med pappa på tåget.
Fia: Va?! Var han också på tåget? *inte sett honom*
Micke: Ja, han var där, men jag lämnade honom där! Nej, jag pratade med honom i telefonen!
Jaja, man kan inte vara smart hela tiden ;)

Nu sitter Victor och tittar på Borat här bakom. Verkar lite knäppt ^^

pusspuss,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

ja vet, varför tror du att jag är värsta träningsnarkomanen?
Dukommer få snyggare mage än mej, orättvist, haháh, jag måste börja göra mina situps ja med XD

2007-09-03 @ 22:21:41
Jag går under namnet: m

vad tränar du för något ? :)

Jag går under namnet: Fia

Lina: hahahhaa, men du har ju tränat i hundra år :P
m: kickboxning :D

2007-09-04 @ 17:13:26
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se
Jag går under namnet: m

haha, fett skön överskrivt, just so you know, you never know :P haha :D

2007-09-04 @ 17:45:15
Bloggen: http://fashi.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback