"jaha, så du har hittat en leksak..."

Det var pappas reaktion när han såg att jag sitter här och knappar på hans laptop. Jag vill ocksp ha en, så mycket mer praktiskt, liksom kunna sitte här uppe, på terrassen, i mitt rum, vid köksbordet... överallt! Hahaha, men det är väl meningen med en sånhär ;)

Nu sitter jag här och tittar på House, och det är bra. Det handlar om en tjej som inte har sovit på tio dagar, och hon typ kommer dö snart, pga det. Rätt hemskt, ärligt, det skulle jag inte vilja råka ut för!
Har för mig att Desperate Housewives går på femman nu, men jag har aldrig varit särskillt intresserad av programmet. Förstår egentligen vad som är så bra med det, men eftersom att jag inte följer det så har jag ju inte så stor "uppfattning" om det ^^

Ciao,
Fia.

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback