Jag har -

Lista hittad hos Mattesnille :)

[  ] Jag har låtsats vara sjuk för att slippa skolan
[x] Jag har spillt något i sängen (jo, men det var ett tag sen sist nu ^^)
[x] Jag har varit kär i en kändis (vem har inte?)
[  ] Jag har kastat mobilen i en vägg
[/] Jag har velat rakat av allt mitt hår (inte helt seriöst, men jag har tänkt tanken, ja ^^)
[  ] Jag har velat vara av det andra könet
[  ] Jag har slagit sönder något (jag vet inte, faktiskt :P)
[x] Jag har samlat på klistermären (gjorde inte typ alla det i trean-fyran? xD)
[x] Jag har haft ett plåster i ansiktet (i slutet av sommarlovet, när Agnes var i stan ^^)
[x] Jag har brutit något ben i kroppen (handleden)
[x] Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt (senast i somras, på Öland)
[/] Jag har haft matkrig (men inget jättestort ^^)
[  ] Jag har sagt något taskigt om en lärare så läraren hört det
[  ] Jag har varit med i ett slagsmål där det användes knytnävar
[x] Jag har sportat på fritiden (gick på innebandy i typ sex år förut, och nu är det kickboxing som gäller)
[x] Jag har varit på maskerad
[x] Jag har ljugit för någon
[x] Jag har skadat mig själv (inte med mening, tror jag...)
[x] Jag har skadat en vän (Karin fick en hel del blåmärken, men räknas det? ^^)
[  ] Jag har gjort sönder ett fönster
[x] Jag har suttit vid datorn en hel dag (flera gånger ^^)
[  ] Jag har rivit sönder ett kort
[x] Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr i rad (bland andra Comptine d'un autre été och Braille)
[x] Jag har varit i London (det var så länge sen, men jag *ska* tillbaka :D)
[x] Jag har en webbcamera (som inte fungerar)
[x] Jag har velat flytta från min familj (vem har inte?)
[  ] Jag har åkt vattenskidor (det verkar så jäkla kul, och svårt ^^)
[  ] Jag har haft bandage runt huvudet
[  ] Jag har varit så full så jag spytt
[  ] Jag har aldrig varit på bio
[  ] Jag har klippt håret själv
[x] Jag har bytt hårfärg någon gång (jodå, rött, och mörkrödbrun)
[  ] Jag har ett lyckonummer (jag hade förut, men nej ^^)
[  ] Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov (nä :/ men 92 av 94 ^^)
[x] Jag har sovit bort halva dagen
[  ] Jag har gått barfota i en mataffär
[  ] Jag har spytt pga åksjuka
[  ] Jag hatar tivolin
[x] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann
[  ] Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart
[x] Jag tycker livet är svårt att leva ibland (jomen visst)
[/] Jag tycker solen är gul (men det beror ju på när man tittar ^^)
[  ] Jag hatar blyga människor
[  ] Jag har bitit någon
[  ] Jag tycker jag är bäst i världen
[x] Jag förstår mig inte på teckenspråk
[/] Jag gillar någon just nu (ärligt, jag vet inte :P)
[  ] Jag hatar choklad
[  ] Jag har ljugit på den här listan (isånnafall omedvetet)

Fyll i ni med! :D

Ciao,
Fia (som nu ska fortsätta med sitt Brotherhood-maraton :D)

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback