jadu, antingen eller.

Brother dearest drog med mig till Jakobsbertg ikväll. Till ett, tamtadam, FBU-möte. Typ. För de som vill leka militärer ;)
Nejmen det var faktiskt ganske kul, eller ja, det var typ bara massa information och sånt. Om vad de gjorde, vad man skulle ska göra den här terminen. Allt sånt.
Det var Furir Nilsson som hade våran lektion. Vi var typ sju pers. Fast den andra tjejen som vad med, gick efter första passet. En lite udda kille visste inte vad hans adress var... han bor på landet, var förklaringen.
Brodern skulle stå och ordskita, som han själv uttryckte det, i åttio minuter (2*40 minuter). Han hade tydligen bara snackat skit, men de andra tyckte att det var intressant, elelr något. Han hade FK (fortsättningskursen).

Alla som inte var nya där tyckte det var imponerande att jag var Wirells lillestrra. Hög status x'D Hahaha, någon - Eriksson eller Steenie, kanske? - sa till de andra i GK att de skulle se upp till mig. Eller något x'D Hahahahahahah, dagens skämt?
Dagens roligaste, enligt någon av killarna, var när Eriksson hade sönder en puckoflaska innan det började. Hahaha, han gick runt och snackade om det jättelänge :P

Ärligt, det skulle vara kul att börja på dethär, alla var trevliga och så. Men, som Micke sa på vägen hem, man har inte mycket fritid. Varje torsdag är det ska man vara där runt 1800, och man blir släppta mellan 2030-2100, typ. Och dessutom är det dagsövningar endel helger, och nattövningar, hela helger.
Jobbigt. Och jag menar, ja vill ju hinna träffa kompisarna också ;) Hahaha, om man tänker på hur mycket Micke är/var borta.
Nej, då tycker han att jag borde börja på salsa istället. jag menar... dansa? Jadå, det kan väl vara kul, och båda mina bröder går på det, och Marián, så visst, men alltså... Jag vet inte.

To be continued...
xD

Nu ska jag egentligen öva engelska-glosor, och lägga in franska-glosor på glosor.eu, men jag oooorkar inte... :/
Loggar in på msn också ^^

pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: m

nej engelska suger :P

Jag går under namnet: Lina

hahah verkar rolugt det där, x'D hoopas du fortsätter å blir värsta mmedlemmen, det e värsta kul och leka militär jhu :D

2007-09-07 @ 20:22:42
Jag går under namnet: Fia

m: näej, engelska är värsta kul ju x'D hahahah.
Lina: jag trooor inte att jag ska fortsätta... ^^

2007-09-07 @ 23:07:21
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback