it's been freaking out all the kids

Sovmorgon idag. Eller ja, vi började nio istället för halv, men iallafall :D
På NOn, så antecknade vi typ bara. Var väl okej, vi behövde liksom inte tänka så mycket ;)
På SOn skulle de som var klara med de uppgifterna vi fått tidigare (jag, bland andra ^^) gå till datasalen och ta reda på något på arbetsförmedlingens hemsida. Typ vart det är lättast att få jobb, och vad det är för något, typ. Och så tvärtom, vilket som är svårast, och vart det var. Väldigt udda upgifter, men det klarade vi väl av på någon minut, eller något. Sen kunde man göra något intressetest, för att se vilket man "borde" jobba med. Carro blev klar efter 148 frågor, eller något, men jag fick hela tiden "vill du svara på 30frågor till?" typ. Jag var inte ens klar när lektionen slutade, och jag svarat på runt 285 frågor. hahahah, personlighetssplittrad x'D
Men det var lite kul.

Sen på hemkunskapen skulle vi ha "fiskduell", alla grupper skulle göra olika fiskrätter, och så typ. Egentligen skulle alla få olika recept som amn skulle följa, men två grupper vill komma på någt själva. Det ville inte vi, för vi hade ingen idé om vad vi skulle göra. Vi fick den svåraste, enligt läraren. Fiskgratäng.
Jag, Lina och David var i våran grupp, och det gick rätt bra. Bara det att det tog typ lång tid att göra det hela, så alla andra hade nästan ätit upp när vi satte oss ner :P
Lina fjäskade lite, och frågade "ska vi fixa lite grönsaker också?", typ. Allt för lite bonuspoäng till betyget xD
Iallafall hade vi varit jätteduktiga. Hahah.

Carro konstaterade idag att jag, Lina och Karin är värsta Harry Potter-nördarna, eller nåpt. Bara för att vi pratade om det på lunchrasten :P Hahaha, men ja, det är vi väl xD

Dessutom, efter skolan, så fotade jag lite med Linas kamera (jag har fortfarande inte fått tillbaka min!). Det blev rätt bra bilder, faktiskt, så jag ska få dem av henne sen. När hon loggar in på msn. Och har laddat över dem till datorn.

Nej, nu ska jag pluggga lite engelska-glosor, som är till på fredag, och kolla igenom min NO-uppsats igen. Ändrade lite för ett tag sen. Den är helt udda. Hoppas att jag får VG bara. Man kan inte få MVG :P

pusspuss,
Fia.


Kommentarer
Jag går under namnet: Lina

haha jadu.. du e inte inne nu, så du får dom inte! XDhihih..
jaop, man gör jhu nästan vad som helst för betyget vettu XD

2007-09-05 @ 18:38:30
Jag går under namnet: Fia

hahahaha, sjääälvklart x'D


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback