it's always cloudy

Ja, det fick bli så att jag var hemma idag. En jävla förkylning jag åkt på! Hemskt.
Vaknade vid två-tiden inatt, av att jag inte kunde andas, så igenmurad var min näsa. jobbigt.
Sen vaknade jag när pappa gick, och hörde hur han frågade mamma vilken klass jag går i, för att sjukanmäla, antagligen ^^ Sen vaknade jag när mamma gick, och hon trodde att jag fortfarande hade feber.
Jag gick upp vid halvtolv, ungefär, och drack te och satte mig sen framför teven, där jag suttit sen dess. MTV, Ellen, Oprah, Vänner och något annat var det som fick visas.

Det känns inte bra att missa en av de långa SO-lektionerna, med Jeanette, för då är det så mycket genomgång och anteckningar och jobb överhuvudtaget. Sen missar jag ju NO-provet, men det är bara att skriva någon annan gång. Igår, vid åtta-tiden, kanske, när jag pluggade så somnade jag typ över alla anteckningar, så jag vet inte hur det kommer att gå, men jag får göra mitt bästa, och hoppas att det räcker :)

Nu har jag egentligen inget för mig, förutom att sitta här. Jag känner mig inte på plugghumör, direkt... för ansträngade, min hjärna hänger inte riktigt med.

pusshej,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback