i'm such a hypocrite

Ja, ärligt, jag känner mig som det. Det är flera saker som jag inte tål att andra gör. Så gör jag precis samma sak själv, och tycker att det är självklart att jag ska göra det.
Jag menar, för ett tag sen blev jag smått irriterad på att en person inte sa "hej" till mig på msn. Men jag vet att jag inte alltid säger hej till den personen när den personen loggar in. När flera andra loggar in.
Men ja, jag får väl skylla detta på att jag är egocentrisk och bortskämd, om nu det kan förklara något.

Kommentarer
Jag går under namnet: Carolina

jag vet, men jag tycker om dej ändå.

Jag går under namnet: Fia

hahaha, vad bra :D

2007-09-23 @ 13:53:16
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback