i'm going back to 505

Dagen började tråkigt. Riktigt jävla tråkigt var det. Ingenting fanns att göra. Det var inte kul att sitta här, det var inget sebart på teven, inte roligt att plugga NO (hahah, no shit?).
Inte roligt, inget att göra.
Dessutom kändes det som om någon fått lust att sandpappra insidan av min hals. Ont gjorde det när jag svalde. Drack en kopp te för att se om det hjälpte. Nej. Åt en skål glass, men det hjälpte inte heller. Drack flera glas vatten, men inget funkade.
Det känns fortfarande, men det är mycket bättre.
Jag mådde helt udda. Ringde Karin för att se vad hon gjorde. Hon såg på OC och hade inte så jättekul hon heller. Hon tyckte att jag lät sjuk. Hon tyckte att jag skulle kolla om jag hade feber. Och kanske gå och lägga mig och vila. Sen la vi på, efter att jag varnat om att jag kanske skulle komma förbi. Sen gick jag direkt in i badrummet och letade upp feber...termometern? x'D Iallafall hade jag 37,0.
Jag har alltid undrat om man har feber när man har över 37grader, eller när man har över sin normala temperatur... Vad tror/vet ni?

Sen gick jag hem till Karin. Så gick vi till centrum och köpte godis... och hyrde en film - X-men 3 -  men ja, det var typ bara hennes broder som såg den ^^
Trevligt var det, och snart hade vi inte så tråkigt längre, utan det var ganska flumm ;D
Så lagade vi god middag vid halv tio-tiden. Pasta och stekt falukorv. Jag fixade korven, jag är bäst på det x'D
Men ärligt, det blev faktiskt gott :P

Sen visste jag inte om jag skulle gå hem, eller sova över, men efter en stund bestämde jag mig för att gå hem.
Så ja, here i am ;D
Ensam hemma, då Victor är med två andra kusiner - Jennifer och Caroline - och Micke, hemma hos Fredrik och Marián och tittar på Sverige-Danmark. Om jag förstod saken rätt. Jag ville se på det hemma hos Karin, men det ville inte dom :/ hahahaha.
Mamma och pappa är i Åkersberga, för en av deras kompisar fyller 50, så det är typ fest... så man vet ju aldrig när de kommer hem, hahah.

pusspuss,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: Carro

låter som du råkat ut för de jag har/haft inte helt frisk, får du huvudvärk så grattis hehe, krya på dej :)

Jag går under namnet: Lina

hehe, man har typ feber över 37.6 tror jag xD

2007-09-09 @ 11:59:51
Jag går under namnet: Carro

men det beror ju på om man just sovit också de räcker ju med att gå upp fr en trappa och de har höjts 1,5 grader. Har du 38-38,5 har du klart feber, har du 37 men mår gansk abra nada men mår du sjuuukt dåligt så kan de va feber på g :)
(från en bok jag hitta i bokhyllan xD)

2007-09-09 @ 12:05:34
Bloggen: http://metrobloggen.se/juni
Jag går under namnet: Fia

aaaaha, det där gjorde mig inte mycket klokare, men nu rär det bara halsen som krånglar :P

2007-09-09 @ 14:18:29
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback