i found my way again

Jag slipper skolan på två veckor!
Det är prao de kommande två veckorna, och jag ska, som skrivet, vara på Coop X-tra med Lina. Kanske inte världens roligaste ställe, men bättre än där jag var förra året ^^
Inga läxor heller, vilket känns jätteskönt :D Jag måste i och för sig plugga iallafall, men ingen direkt läxa. Prov i matte och genetik vecka 42, och så ska vi lämna in arbetet om Bostaden i hemkunskap vecka 43, tror jag det var, då vi också har svenskaprov (tror jag ^^)

Det känns som att jag bara skriver en massa om plugget i denna blogg. Och det är ju inte kul. Jag borde ha bättre fantasi och komma på saker att skriva om. Eller lägga in bilder. Men jag har fortfarande inte fått tillbaka min kamera från min broder (han har haft den i typ en månad eller något, nu).

Nu har jag iallafall laddat ner lite musik. Nästan bara med Sum 41, som faktiskt är rätt bra :) Sen någon låt med några olika artister, typ Säkert!, Lasse Lindh, The Fray och sånt ^^
Idag var jag och mamma i Jakobsberg. Vi köpte födelsedagspresent till Victor, och jag fick en bok :) Dessutom såg jag att Lars Winnerbäck släppt nu skiva. Får bli till att skriva upp på önskelistan :) Har en hel del som jag ska komma ihåg att skriva upp ^^

Ciao,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: Karin

åh :D
vad fick du för bok? :)
<3

Jag går under namnet: Fia

hej, mwäp, du är inte inne på msn ;o eeeeeelakt.
men iallafall, den heter typ... eh, ska gå och kolla ^... den heter Om jag kunde drömma.

2007-09-28 @ 18:48:44
Bloggen: http://princesswirell.blogg.se

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback