höstjacka

Åkte som sagt och skulle leta höstjacka med mamma idag. Stinsen blev det. Och efter att ha tittat på H&M och hängt undan en på b.young, så hittade jag flera stycken inne på Carlings. Och jag insåg att jag ville ha en sån Iron Maiden-tröja som hon som jobbade där hade.
Det blev en ganska tjock, brun, snygg och skön jacka som jag bestämt mig för att vilja ha. Först då kollar vi prset, och ja, hade den inte varit på rea hade nog inte mamma betalat. En femhundring istället för en tusenlapp ^^
Har inte någon bild på den, men det kanske kommer :)

Middag för en liten stund sen. Ett par kompisar till föräldrarna är här. Anledningen till att jag inte sitter kvar är väl att jag fick sitta bredvid min käre kusin. Nej tack.
Jag orkar inte prata med honom. Innan jag gick upp satt jag och tittade på de senaste två Brotherhood 2.0-inläggen, och sa inte så mycket (duh, gissa varför?) och han sa en decimeter från mitt öra (efter att ha tagit emot ett mobilsamtal);
"Paaaaartyyy!" *jag ignorerar och fortsätter att titta* "Varför är du så sur hela tiden?"
Typ. Irriterande. Jag är inte sur. Jag var upptagen, och jag han är inte min favoritkusin, nej.

Nu ska jag logga in på msn och se om någon kul är inne...

Pusspuss,
Fia.

Kommentarer
Jag går under namnet: carro

asså visst folk kan vara irriterande men ryt åt han då förfan, så kanske han fattar vinkeln. asså inte bli osams men säg va du tycker ;)


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback