fooling around...

...med designen på denna blogg.
Jag tröttnade på allt det rosa, ja, haha :P Nu blir det lite mörkare, och lite rödare ;)
Det hela började med att jag skulle lägga in en lista, typ, från last.fm. För självklart ska ni få veta vad jag lyssnar på för musik för tillfället ;) Jag ville ha den i rött, men det funkade inte med allt rosa. Men sen när jag ändrade lite färger tyckte jag att det blir lite snyggare med en svart istället ;) haha.

Jag är typ trött, och håller på at somna på tangentbordet. Ska nog gå upp och lyssna på vad de vuxna pratar om.

godnatt,
Fia

Kommentarer
Jag går under namnet: t

Svar:okej, vad var de för jacka? var köpte du den då? :P


SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback