enlargen your world

Japp, det blev så att vi åkte iväg, så jag fick något att göra :P
Vi åkte mest för att pappa skulle titta på en laptop. När han köper en, så innebär det att jag får denna helt för mig själv, typ ^^ Haha, jag har den här mest redan nu, men iallafall ^^
Sen tittade vi lite på kamera till mig också, och jag har hittat en som jag tycker verkar bra. Eller ja, flera ;) Men det jag står mellan nu är en Canon och en Nikon. Canons hade 10,1 megapixel och Nikons hade 10,2 megapixel, så det är inte så stor skillnad på det. Men jag gillar nästan Canons mer... den var snyggare, på något sätt... ^^
Hahah, mamma erbjöd sog att titta lite när hon åker till USA, det kan ju vara billigare där, så vi får se hur det går :)

image150

När vi var inne på onoff, kändes det som om jag skulle ramla ihop på golvet, jag kände mig yr, och smått illamående. Men inget allvarligt tror jag.
Rösten är fortfarande inte normal, men även om jag känner mig såhär så har jag inte fevber iallafall. Och det är ju bra :)

pusshej,
Fia

Kommentarer

SJÄLVKLART, att jag vill skriva en kommentar!

Jag heter...
här vill jag skriva fler gånger!

Mailen är...

Och bloggar gör jag på...

Jag ville...

Trackback